keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Toimittajapäivät Jyväskylä

Olimme 27.-29.3 nuorten toimittajapäivillä Jyväskylässä. Tapaamisessa oli porukkaa Jyväskylän (ja Muuramen) Painovirheestä, Hyvinkään Hygezinestä, valtakunnallisesta nuorten lehti Curlystä ja Seinäjoen Kantista.


Päästyämme perille menimme hotellille ja sieltä syömään. Ensimmäisenä toimittajapäivänä oli mielestäni melko tylsää välillä kun piti niin paaaaaljon istuskella, vaikka tärkeistä aiheista meille puhuttiinkin. Parasta oli ehdottomasti se kun Papananaama kävi kertomassa siitä kuinka hän tekee YouTube videoita ja omaa blogiaan. Pidin myös sunnuntain kuvauksista ja sain kuvattua yhden hyvän kuvan. Ja olen kyllä tyytyväinen siitä, että onnistuin. Hanna-Kaisa Hämälainen oli pitämässä meille sitä valokuvauspajaa.

Pelasimme Miikan kanssa myös paljon biljardia ja vähän konsolipelejäkin aina vapaa-ajalla. Se oli tosi kivaa.


             Reissun extrat:

Pehmeät pedit ja aivan parhaat aamupalat!
Oli todella huvittavaa kun Sone, Minna ja Veera näkivät Elastisen. Ja hei, haloo, se oli varmasti siistiä... Itse olin silloin huoneessa joten jäi paljon nähtävää.

Reissun tylsimpiä juttuja:

Veerakin oli tullut kipeäksi ja olin vähällä tulla itsekkin.
Yritin taistella flunssaa vastaan ja täpärästi onnistuinkin.

Myöskin junamatka oli uuvuttava meidän kaikkien mielestä, sillä minä valitin kuinka tylsää oli istua junassa ja kaikki valittivat minulle kun olin äänessä koko ajan. 


-Lilja

PS. Voit lukea Oonan tekstin viikonlopusta täältä.
Ja kattoa Veeran tekemän MyWeekend -videon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti