maanantai 11. marraskuuta 2013

Teemu, aaltosen uusi harjoittelija!

Moro!


Mie oon Pehkosen Teemu Rovaniemeltä, taino oikeastaan virallisesti Lieksasta mutta Rollossa kasvanu ja eläny elikkä se on se oikea kotipaikka. ”Home is where the heart is”, tais joskus joku sanoa. Lieksasta sen verta että se on semmonen pikkukaupunki Pohjois-Karjalassa, about 100 kilsaa Joensuusta. Oon 21 vuotta nuori Humakin kansalaistoiminnan ja nuorisotyön opiskelija, joten ”isona” minusta tulee yhteisöpedagogi (Lapsena halusin että minusta tulisi isona dinosaurus- tai hyönteistutkija).. Meikällä on aika ollu ongelma pistää itestä yhtään mittää paperille, mutta mitä tässä nyt osais äkkiseltään sanoa niin olen päällepäin aika rauhallinen ja jalat maassa tyyppi, mutta ootappa ku päästään tutustumaan paremmin niin voipi olla aika korkealentosta ja terveellä tavalla hämärää juttua luvassa. Juttuja mitkä saapi hyvälle tuulelle ja joitten kans voi hetken rentoutua on hyvä musiikki (tämän suhteen olen erittäin kaikkiruokainen), leffat (Leijonakuningas = maailman paras leffa),  ruoanlaitto (sipulia ja chiliä kaikkeen) ja pelailtua tulee varmaan kaikissa eri muodoissa (tietsikka-, konsoli-, ja lautapelit). Oiskoha siinä tärkeimmät? Ei piä vielä paljastaa kaikkia temppuja että mielenkiinto säilyy.

Nytte oon jouluun asti harjottelussa nuorisotiedotuspiste Aaltosessa mutta saatamma nähä muillaki tiloilla ku niissäki tulee pyörittyä.
”Hakuna Matata”

Näkemisiin
-Teemu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti