maanantai 26. toukokuuta 2014

Työhöntutustumista ja höpöttelyä

           



Heips! Iida, Jenna ja Mie (Veera) ollaan Aaltosessa Tetissä.
Jenna on täällä kaks päivää ja Veera ja Iida vain tämä päivä.
Tässä vähän tietoa meistä: 

Jenna:
Täytän kesällä viisitoista vuotta. Käyn koulua Putaan yläasteella. Harrastan kesäisin jalkapalloa ja valokuvausta. Kuuntelen musiikkia yleensä vapaa-ajalla. Luen dystopia- aiheisia kirjoja ja muita nuorten kirjasarjoja. Kesäisin ulkoilen paljon, mutta talvella vähemmän, (paitsi sitten sisaruksieni kanssa). Lempivärini on sininen, keltainen, oranssi ja vaaleanpunainen. Lempiaineeni koulussa on terveystieto ja käsityöt.

Iida:
Olen 14 vuotta ja käyn Raumon yläastetta.Aloitan syksyllä Show-tanssin ja pidän valokuvaamisesta. Minulla on kissa nimeltä Miisu. Vapaa-ajalla olen kavereiden kanssa ja käyn rullaamassa Veeran kanssa. Rakastan Justin Bieberiä ja Isac Elliottia. Lempiaineeni koulussa on liikunta ja köksä.

Veera: 
Olen 14 ja käyn myös Raumon yläastetta, olen Iidan kanssa samalla luokalla. Harrastan Show-tanssia, käyn radiokerhossa ja kesällä rullaan Iidan kans.
Olen addiktoiktoitunut puhelimeeni enkä lähde kotoa ilman puhelinta ja kuulokkeita.
Tykkään lukea kirjoja ja katsoa leffoja.
Mulla on koirahauveli Nana:3 Tykkään kesästä ja Justin Bieberistä ja Isacista <3. Lempiaineeni koulussa on köksä, musiikki ja liikunta. Vapaa-ajalla olen kavereiden kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti